Och så va det måndag ,- Igen!

Goood Eftermidag blir det väl nu?
Ganska dålig på när man ska säga vilket , haha förmiddag,eftermiddag,godnatt.. Okej god natt kanske inte är så svårt..
Men iaf , idag är det måndag , tråkiga måndag! Har suttit och lyssnat på Måndagsbarn hela dagen , ganska roande x) Finns det en låt som heter Tisdagsbarn också?? Den låten skulle jag vilja ha.
Imorgon har jag hi-prov och det kommer inte gå så bra. Hon förväntar sig nog ganska mycket av mig nu sen senaste provet ..GARHH .. hoppas hon inte blir besviken "/ , Sen så har jag en saga som måste skrivas klart den här veckan och en tråkig bok som ska läsas och recenseras till Mars , men jag har andra saker också, men men .. Vad ska man göra?? Ikv ska jag iallafall till huset :) Jag och mamma ska städa .. Kanske inte så kul men ingenting kan bli tråkigt när man är där .. Sen så har mina tapeter kommit så jag ska kika lite på dem också .

Har hittat en låt som jag bara lyssnar på hela tiden .. Veronica Maggio - 17 år .. Brukar det också bli så för er att ni lyssnar på samma låt om och om igen? Sen har jag också fastnat för den här låten:

http://www.youtube.com/watch?v=RQxUQbF0fL4

Ni får titta på den själva ;P

Kiss da me ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0