Me LOVE dance !

hej hej ..

Sitter och äter ris med kotletter :D så jag tänkte skriva samtidigt ..hmm undra hur det kommer att gå x) Kom just hem från dansen , fy fan vad skönt , jag ÄLSKAR dans och vår nya låt som vi tränar till är underbar - vet inte vad den heter , men ska fråga , och dansen som vi har är en av dem coolaste danserna.. Tillsammans blir det häftigt men den är ganska sorlig , det handlar om fattiga människor och om efterblivna , och vi är skådespelare samtidigt så vi kommer se fattiga ut och ha speciella rörelser .. Jag tror att det kommer bli jätte bra ..

Över till nånting annat . Vi hade Svenska prov idag , det gick bra faktiskt , förutom en fråga som jag helt stannade upp på , provet handlade om sagpr ,- H.C Andersen , Bröderna Grimm , Tusen och en natt och massa annat x)
Känns som om jag kan hela H.C andersens liv nu , efter allt pluggande . Fick även en bok som ska läsas och göras recension ocg författar besök , har redan läst en av hans böcker förut , han heter Magnus Noridn .. Så mitt sportlov ser väl ut så här : Sova allt vad jag kan , packapackapacka, läsa boken , läsa historia prov , fika , sporta ( det är ju trorsallt sportlov) SHOPPA!!

Vi har Hi-prov tisdagen efter lovet och jag vill inte bara läsa på måndagen för jag har varit borta så mycket och känner att om jag inte läser kommer det bli hopplöst och min lärare förväntar sig säkert ganska mycket av mig nu eftersom jag skrev en 10 på förra provet x)

Men nu ska jag diska och sen hoppa in i duschen och sen blir det nog The Hills ( favorit program ) ..
Ha det bra och njut av sprotlovet

Kiss da me ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0