en övergiven själ


photo-me

J
ag trodde du minndes
våra minnen vi hade, bara du och jag.
vi brukade vara så nära varandra, utan att nånsån skiljas åt

men du får göra som du vill men svik mig aldrig
för det va det vi sa
du får göra som du vill men jag finns alltid här, och omfamnar dig igen
du får göra som du vill men du ska veta att tryggheten finns hos mig

jag trodde jag aldrig
skulle bevara våra minnen men dom finns alltid kvar här,
dom finns runt om kring mig,
dom finns utanför mig
och dem stannar för gott

du får göra som du vill men svik mig aldrig
för det va det vi sa
du får göra som du vill men jag finns alltid kvar och omfamnar dig igen
du får göra som du vill men du ska veta att tryggheten finns hos mig

jag trodde att vi två skulle vara för evigt
i våra liv
jag  ville att du skulle säga att du älskade mig,
för alltid och evigt i våra liv

men du försvan och jag stod ensamn kvar
rädd och ensamn
en övergiven själ
jag fick stå för mina egna kast men aldrig  fick jag någon hjälp av dig.

written by, me


Kommentarer
Postat av: AH

riktigt fin blogg!

2009-12-17 @ 14:36:15
URL: http://meercii.blogg.se/
Postat av: AH

sv; ja de ska bli jätte roligt!!<3

2009-12-18 @ 22:17:05
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0