Sommmar 2009 ♥

Alltså jag kan fortfarande inte fatta det riktigt haha, men imorgon börjar jag skolan! = många trötta mornar och många (trötta) läx-kvällar! Men ändå ska det bli lite kul. 8B is the new shiet, höhö. . 
Och jag har faktiskt förberett mig inför 8:an , med kalender(måste!) , pennfodral, pennor i massor( jag har en tendens till att tappa bort alla pennor) och häften! 

Men, nog om skolan! Nu så är ju sommarlovet slut, det alla elever längtar efter. 
Och fast allting inte gick som planerat i år så har det faktiskt varit en riktigt rolig sommar!
Här är några bilder från sommaren!

en av de underbara kvällarna från rockoff!

såg Veronica Maggio (<3) live och världen känndes underbar!Grymt!!

blev utelåst :/

åkte på dags kryssning med the family

spelade minigolf!

var med vänner! 

hade dålig humor haha, Nettan förstår nog =)

frossade i mig det ena och det andra ! =)

J a g  ä l s k a r  e r ! Mamma ♥ Pappa

Puss!!



Kommentarer
Postat av: Anette

haha jo jag förstår hehe ;)

2009-08-20 @ 15:00:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0