my day

okej, jag tänker inte sitta och skriva hela min dag , utan ist visa någrabilder ist!
Jag var i stockholm, med min bror och min pappa,hämtade en moppe och lite saker, stannade också vid typ huddinge/farsta och så träffar jag på min gamla barndoms vän! det var super kul, har ju inte träffat henne- inte någon annan heller- som jag gick i samma klass i när jag bodde i sveige! =)






gamla dansen =(

och så köpte jag proffs torr shampoo men jag orkar inte ta kort på det.

nu; finska läxa!

Puss! Linn


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Aaaw tack söta du!

Fan bilden ovan fick mig att komma på att jag måste börja gå till gymmet igen.. BLÄ.

2009-08-30 @ 23:20:43
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:05:07
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0