L.S HISS/DISS

TIDNINGAR
Hur mysigt är det inte att ligga i soffan med en ny köpt tidning och en godis-påse?
Jag tycker iallafall att det borde alla unna sig! Någonting jag tänker jag ikväll iallafall =)
RUTINER
Alla har vi våra rutiner, t.ex på morgonen, så kanske du alltid går på WC när du vaknat eller alltid kollar dina mejl? 
Det är ett exempel på en rutin, själv har jag ganska många rutiner och jag tycker det känns bra! 
Därför känns det skönt att skolan börjar igen och vardagen blir till rutin!
VINDRUVOR
..är nog en av de godaste frukterna(??) som finns! Skulle kunna äta hur många som  helst!!
BLOGLOVIN
Ja, jag tackar ännu en gång för att Bloglovin finns! Skulle inte klara av annars att hålla reda på alla bloggar jag följer, otroligt skönt! 
FÖRENADE PAKET
Jag är nog inte ensam om att ha fått vänta på paket man beställt, ex ibland när jag har beställt kläder över internet så har jag fått vänta väldigt länge och man blir så arg! Men sen när man väl får ett avi i brevlådan så lägger sig ett leende på läpparna igen! =)

FÖRKYLNINGAR
Stavade jag rätt där? Iallafall så tycker jag att det är sjukt tråkigt när man blir sjuk! Hahah det där lät bra (Y)
Det kanske märks att vi går mot mörkare  tider. . .


Puss!!Linn



Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Jaha okej, så trevligt! ;)

Tack, detsamma! Massa kramar.

2009-08-18 @ 21:25:09
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0