i.d Bare Minerals

Jag är så jäkla glad!

Nu har mitt paket jag beställt kommit, i.d startkitt.
Jag har ännu inte testat det men jag ska göra det snart.

Jag rekommenderar det, och jag har hört så mycket bra om det!
 
Och stort tack till Sara som jag beställde det ifrån!

Du kan gärna mejla henne om det är något du undrar eller vill beställa!
[email protected]


bilden har jag tagit!

du får med allt detta i startkittet!
  • den vita flaskan-primer
  • 2 olika foundations , olika färger
  • solpuder warmth
  • en veil
  • och 3 olika borstar (som används för olika saker)
  • how to- guide - broshyr
  • how to- guide - DVD
nu ska jag sätta mig ner och kolla igenom allt!

Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: s a r a

Älskar I.D, har också det :)

2009-08-04 @ 20:14:11
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0