110809

Godmorgon godmorgon!

Idag var det inte lika soligt, men inte gör det nånting, ha! Just när jag skrev detta så kikade solen fram..

Idag så ska jag till staden whit my mother  , jag ska först skälla ut butiken som ska fixa min kamera(har fortfarande inte fåt den!!) jävla skit butik! Sen måste jag också köpa nya saker till skolan, förra året så tappade jag bort typ alla mina pennor(slarvigslarvigslarvig) så i slutet av läsåret hade jag ingen penna, men Nettan var alltid snäll och gav mig en :)
Men detta år måste jag nog hålla lite bättre koll på mina saker..

Så att.. jag måste börja klä på mig, det känns som att jag skriver det i varenda inlägg nu ..

Ayah, C'ya!

Puss!!Linn


redigerad bild från dansuppvisningen Maj 09
på bilden- Jag!



Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Tack för din fråga/frågor i min frågestund. Svaren ligger nu uppe på min blogg. Tänk på att jag har formulerat om vissa frågor, då jag fått likadana frågor från olika läsare.



Kram :)!

2009-08-11 @ 14:03:42
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: David

Haha, okej, jo jag har också gjort det.



Btw jag har läst alla 4:a böckernA;)

2009-08-11 @ 16:17:58
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0