050809

Moshi Mosh!

Ber om ursäkt för dålig update men jag har inte varit hemma på hela dagen, har varit med Josefin&Linnea!
Fun fun, och så har det varit sjukt varmt! Har väl mest levt i vattnet idag :) Och stekt on the brygga.
Nu väntar jag på att Josefin ska ringa mig så ska vi ut och jogga lite.
Tänkte först att jag bara skulleut och typ röra på mig nån dag i veckan ,  nu till dansen. Men nu har jag varit ute och joggat varannan/varje dag! Haaha!
Men det är så jäkla härligt!

Imorgon så fyller min morfar år! Om ni inte visste det höhö..
Så vi ska väl dit på kvällen, jag gillar släktkalas, det är så mysigt! Men inte när typ alla kusiner fyller år dagar efter varandra! Inte kul, haha..
Och på fredag så får vi gäster, några från svealand! Tror att vi skulle ha någon kräftskiva också ? Men har man inte det lite senare? Eller så är det bara jag som är lite efter..

Nu ska jag gå och ladda upp(???) mina gympa-skor! eller nått..

Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: myrins ~

sv: tack! :)♥



vad har du gjort idag? kram

2009-08-05 @ 19:39:15
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Rez

skulle aldrig orkat jogga =( AHAHAHA

2009-08-05 @ 21:40:27
URL: http://wylmite.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0