The Answer

Ja, jag sa ju att frågestunds tiden skulle ta slut idag och jag fick bara ihop 2 frågor , mycket tråkigt. Men jag avslutar den och svarar på de frågorna istället.


Vilken affär handlar du mest din kläder ifrån?
Svar: Jag handlar i stort sett alla mina kläder från stockholm och butikerna som jag mest handlar därifrån är gina tricot ,bikbok , h&m , vila  och så är rut m. fl en favorit!

Vad är dina framtids planer?
Svar: Oj, det är lite osäkert , vad som helst kan ju hända. Men om inte det så börjar jag på en dans skola efter nian och bara dansar&dansar. Antagligen i stockholm skulle jag tro. Och sen när jag blir äldre vill jag ha en underbar man och barn :)
Och så ska jag resa mycket!

Jahap , allt för mig!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0