Center Stage - Turn It Up

Jag tror jag har sett världens bästa dans film!
Jag har nyss tittat på CS-turn it up och den var fantastisk.
Det går inte att beskriva med ord hur bra den var. Jag kunde aldrig sluta titta! Ni borde verkligen se den.
Jag fick faktiskt tipset från blogg.se´s framsida. Där en blogg tipsar om dans filmer och jag tackar henne. Filmen handlar om en tjej som heter Kate Parker och älskar att dansa och reser till NY och försöker komma in på en av de bästa balett skolorna , men när hon inte kommer in så försöker hon sig på andra ideer.
Verkligen värd att se.
Det var inte bara dansen som gjorde den bra utan handligen och sensmoralen..

Behöver jag säga mer, eller förstår ni att jag älskar den? (:






Linn



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0