230409

Hej Hej på er!

Ujuj , förlåt förlåt för dålig uppdatering men ville verkligen inte sitta inne idag när det har varit så fint väder! Och har jag ju haft dansen också :)
Men min dag såg väl ut såhär..

Höll på att försova mig, drömde en jätte konstig dröm och det kändes så himla verkligt att när jag vakna så trodde jag att allting hade hänt på riktigt. Men sen ropade mamma på mig och jag var tillbaka till verkligheten.
Sen efter en trött skoldag - sprang terräng banan.Inte Kul!
Men sen , kom hem och gick ut på baksidan och satt mig och sola :) Och tog med ritblocket och tecknade lite. Så himla härligt! Efter middagen så var det dans. Underbart att bara få dansa och glömma allting fören stund.
En vän till mig var där och fotograferade så , så fort jag får tag på henne så ska hon skicka bilderna :) Och då lägger jag ut dem på bloggen!

Glömde säga ,, var själv ute och fotade lite vårbilder idag..  Ska snart lägga ut dem, måste bara föraöver dem !

Puss!!  Linn

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0