200409

Hejsan allihopa!

Först så vill jag gratulera min kompis som fyller 14 idag, hon bor i sverige. Grattis Grattis!

Jahap, skolan gick ovantligt snabbt idag, måndagar brukar ju alltid vara så sega och man är alltid trött, men idag gick det fort. Hade min presentation idag, pratade om skaparna av Ben&Jerry´s :)

Efter middagen så ska jag & en kompis till gymmet och träna. Ska bli skönt!
Längre har jag inte planerat..

Förresten , är det någon av er som brukar titta på Americas Best Dance Crew?
Jag älskar det, en av mina favorit program. Tyckte att igår så var vissa otroligt duktiga.
Skulle vara en dröm att få åka till USA och dansa. Ett mål i livet :)



Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din kompis i Sverige?

2009-04-21 @ 19:29:12
Postat av: Linn

Anonym: Hon heter Sandra

2009-04-21 @ 21:07:12
URL: http://lhiinnsondell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0