050409

Hejsan ..

Värkar som att solen inte är på våran sida idag, men det gör inget. Den kommer tillbaka..

Idag så har jag sovit ut rejält.. Måste ladda upp för kommande vecka.. Inte för att det är något spec. men ändå.
Och jag önskade jag bodde i sverige just nu , eftersom där har väl alla påsklov redan på måndag.. och vi får först på fredag.. yes ledig 2 dagar+ helg ._. *suck*

annars; så har jag sett en jättebra skräckfilm ( jag och min bror har börjat med skräckfilms tittande igen :) ) , den hette House of Wax, någon som har sett den? Jag tyckte den var bra, gillar sådana skräckisar , men även sånna som inte handlar bara om spöken utan gåtor och saker man löser .. t.ex Cube filmerna .
Och efter middagen blir det en till film , men jag har glömt namnet på den , säger det senare..
Annars har det väl inte hänt så mycket.

Nej , nu ska jag hjälpa till med middagen , hörs senare!


House of wax..






Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Härligt! Då vet jag det! :) <3 Kramar!

2009-04-05 @ 23:49:17
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0